Сім молитовних зупинок протягом дня

Боже слово каже: „Сім разів на день…” (Пс. 119,164). Старозавітня і новозавітня церковна традиція подає щоденний молитовний ритм. Цього ритму дотримувався св. Павло і апостоли. Св. Василій також наголошував християнам на потребу молитовних зупинок протягом дня. На жаль, в теперішньому часі християни не дотримують денного ритму контакту з Богом.

Після численних молитов і пошуків, як саме актуалізувати церковну традицію до сьогодення, пропонуємо цей, вже випробуваний, спосіб молитви. ЇЇ молимося, коли прокинемося зі сну, потім о 9:00, 12:00, 15:00, 18:00, 21:00 і ввечері перед сном (отже, 7 разів). Що маємо молитися і чому?

„+ В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь.”

„Еффата!” (Відкрийся!) „Я є свавільник. Я є гедоніст. Я є осуджувач.”

„Марана та!” (Прийди, Господи!) „Ісусе, Ісусе, Ісусе, помилуй мене грішного!” (5р.)

„Шема (Слухай), (своє ім’я), люби Бога!”   „Ісусе, Боже мій, люблю Тебе всім серцем, всією душею і всією силою. Тепер втрачаю свою душу ради Тебе та Євангелії.”

Слово життя: (цитата зі Святого Письма змінюється кожних14 днів, цитату повторюємо 3р.).

„Відтепер все роблю + В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь.”

 

Чому? Число 7 символічне, але добре є використати його і практично. Боже слово каже, що справедливий 7 разів на день згрішить. Передовсім йдеться про свавілля, тобто, що людина не зупиняється і не перебуває в Божій присутності, а керується тільки своїми відчуттями і своїм розумом, які не завжди є в згоді з Божою волею.

Гріх в кожної людини проявляється у свавіллі. Також проявляється і в формі гедонізму, тобто у лінивстві та шуканні приємностей; нестриманості в їжі, напоях і відпочинку; в залежностях від алкоголю, наркотиків та нечистоти. Наступна форма – автоматичне критикування та осуджування людей та Бога. Кожна людина у своїй зіпсутій природі є свавільником, гедоністом, осуджувачем. Признати і усвідомити собі цю реальність для людини є болючим, особливо в конкретних випадках. Основне відношення до Бога побудоване на покаянні. Це означає: признати свою провину перед Богом і просити та прийняти від Нього прощення. Це все виражено в короткій молитві, яка починається так: перехреститись, а тоді сказати слово „еффата” (відкрийся) і визнати: „Я є свавільник. Я є гедоніст. Я є осуджувач.” А потім звернутися до свого Спасителя словами „Марана та!” (Прийди, Господи!) (пор. І Кор. 16, 22) і призивати святе ім’я Ісус, в якому є наше спасіння. Добре було б стати під Ісусовим хрестом, усвідомити собі Його п’ять ран, з яких текла кров на очищення від моїх гріхів.

Тричі повторюючи ім’я Ісус людина робить інтенсивнішим це прохання. Цю коротку молитву, молитву досконалого жалю, людина найбільше буде потребувати в годині смерті. По суті тут йдеться лише про акцентування на ім’я Ісус, поєднане з духовним поглядом на Його п’ять ран. „Кожний, хто призве імя Господнє, той спасеться” (Ді. 2,21). Це ім’я – Ісус, а по-арамейськи – Єгошуа. Ця коротенька частина є першим кроком, яким визнаю, що Ісус є мій Спаситель.

У другому кроці визнаю, що Ісус є мій Господь. Ізраїльтяни декілька разів на день (див. Втор. 6, 4 наст.) пригадували собі Першу і найбільшу заповідь, яка починається закликом: «Шема (слухай), Ізраїлю, люби Господа, Бога Свого, всім серцем твоїм, всією душею твоєю і всією силою твоєю.» В цьому їм допомагав напис над дверима дому, прив’язана ознака на руці і налобник. (Якщо людина молиться сама, то замість звернення Ізраїлю, говорить своє ім’я. Якщо молиться спільнота, залишається звернення «Шема, Ізраїлю», це означає – «Слухай, Божий воїне!») В чому полягає справжня суть любові до Бога? Ісус це уточнює: «… хто втратить свою душу ради Мене та Євангелії …» (Мр. 8,35; пор. Лк.14,33). Практично це означає, що людина у вірі зупиниться перед Богом, дасть Йому всі свої турботи та страхи і повністю покладається на Божу всемогутність і Божу любов. Це є практична підготовка до щасливого моменту смерті, виражена Ісусовими словами: «Отче, в руки Твої віддаю Свого Духа» (Лк.23,46). Просто в цій молитві йдеться про радикальність, цілковите віддання себе Богові. Якщо найбільшою заповіддю є любити Бога, то потрібно, щоб кожен християнин знав, що це означає, щоб мав з цим конкретний досвід і старався реалізувати не тільки досконалий жаль, але й досконалу любов, хоча б сім разів на день.

Третім кроком є повторювання однієї цитати зі Святого Письма. Цю цитату християнин повторює 7×3 = 21 раз на день і так робить протягом двох тижнів. В Біблії сьомий день є святий. В християнстві неділя пов’язана з Воскресінням Христа та Зісланням Святого Духа. В Святому Письмі є ритм семи років, який закінчується сабатичним роком. Цей ритм семи років використовується і при повторюванні Божого слова. За цей період віруючі вивчають і втілюють 182 цитати. Через сім років вони знов повернуться до перших цитат і так продовжується далі. Цей ритм, подібний до того, який є в літургійному читанні, з такою відмінністю, що тут Боже слово не повторюється кожного року, а кожних сім років. Цю цитату потрібно спершу розібрати у спільноті вірних, правдиво висвітлити і показати її справжню суть та як діє і втілюється в моєму житті. Потрібно, щоб в Церкві був пророцький центр – слуга вірний, який дає поживу своєчасно (пор. Мт. 24,45). Такий центр правдивих Христових свідків готував би брошурки, в яких подавав би конкретне слово життя і пояснення до нього. Однак, тут в жодному разі не йдеться про якесь, так зване, наукове пояснення в дусі атеїстичної критичної теології (ІКТ). Тут йдеться про практичне застосування в житті, яке повинно вести до особистого досвіду кожного вірного.

Через два тижні кожен вірний мав би в малій групці поділитися тим, як саме Святий Дух до нього говорив і пояснював це слово. Ці найголовніші цитати зі Святого Письма ведуть душу передовсім до очищування і до визволення з рабства самообману, брехні і різних залежностей. По суті йдеться про втілювання Божого слова через послух віри, в чому найбільшим прикладом після Ісуса є Його свята Мати. В ній Слово сталося Тілом через послух віри (Лк.1,45).

Підсумкове речення цілої молитви «Відтепер все роблю … » є постановою, що протягом наступних трьох годин впродовж дня буду все робити в ім’я Триєдиного Бога.

 

Завантажити: Сім молитовних зупинок протягом дня

Оберіть мову

Молитовна брошурка

Пошук

Gallery

ua-spend-this-day-in-faith ua-zadlya-zaslug-isusa-hrista ua-if-the-nation-repents ua-none-of-the-disciples-was-by-the-cross-except-john ua-christianity-does-not-consist-in-smiles-decency-success ua-hell-knows-the-power-of-prayer

Календар

Грудень 2016
П В С Ч П С Н
« Лис    
  1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Слово життя

«Відкрити їм очі, щоб вони навернулися від темряви до світла і від влади сатани до Бога, та щоб вірою в Мене одержали відпущення гріхів і спадщину між освяченими»

Ді. 26,18 (від 04.12 до 18.12.2016)

МІКРОЧІПОВІ ІМПЛАНТАНТИ

  • Візантійський Вселенський Патріархат (BBП) поступово публікує працю дослідника, який самовіддано вирішив запропонувати її Патріархату, щоб насамперед для Росії, України, Білорусії надати цю актуальну інформацію, що попереджає про автогеноцид слов’янських народів. [...]

  • 9. ВИСНОВОК + 10. ДЖЕРЕЛА І ПОСИЛАННЯ

    9. ВИСНОВОК   Це дослідження призначене, щоб повідомити Вам про реальні небезпеки, які засоби масової інформації від Вас приховують або спотворюють. Тому Вам, в свою чергу, необхідно інформувати якомога більше [...]

  • 8. ДОДАТКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДО МІКРОЧІПОВИХ ІМПЛАНТАНТІВ

    Зараз будемо говорити, але дещо лаконічно, про деякі існуючі технології, які можуть мати зв’язок з чіпами-імплантантами, щоб їх “удосконалити” або підвищити можливості маніпуляції та контролю свідомості, тіла і поведінки. Будь [...]

  • 7. ДУХОВНА НЕБЕЗПЕКА ЧІПА – З ТОЧКИ ЗОРУ БІБЛІЇ

    Навіть якщо Ви не віруючий, я думаю, що ця глава буде дуже корисною для Вас. Біблія містить багато важливих послань. В останній частині Біблії, яка називається книга Одкровення, її автор [...]

  • 6. СПРОБИ ЗМУСИТИ ЛЮДЕЙ ПРИЙНЯТИ ЧІПИ-ІМПЛАНТАНТИ

    Як ми вже говорили раніше, підшкірний чіп буде нам представлений як чудовий пристрій, щоб ми прийняли його без жодних сумнівів. Але не слід забувати: якщо Ви дозволите імплантувати цю нечисть [...]