Христова смерть і Воскресіння

 

Завантажити: Христова смерть і Воскресіння (контемплятивна молитва)

Завантажити: Нова версія молитовної брошурки

для святкування неділі:

формат doc,          формат pdf (версія для друку)

Вступ

Духовне воскресіння Церкви настане через відновлення святкування дня воскресіння – неділі.

Перші християни мали ці чотири основні духовні підвалини:

а) апостольське вчення,

б) братню спільноту (койнонія),

в) спільні молитви,

г) Євхаристію (див. Ді.2,42).

Усі ці чотири елементи потрібно зреалізувати в той день, який повністю посвячений Богу. Не вистарчить лише відвідати храм (Євхаристія), але потрібні і зустрічі в малих спільнотах (клітинках). Також тут прикладом для нас є апостоли і перші християни, які не лише відвідували храм, але зустрічалися і по домах.

В цій брошурі подаємо молитовну модель святкування дня Воскресіння, але на початку подаємо розважання над страстями і смертю нашого Господа і Спасителя.

Засоби для відродження Церкви

Основними стовпами духовного життя є:

1)      розважання про останні речі – смерть, суд, вічність;

2)      розважання про страсті Христа, Його смерть і воскресіння.

На початку третього тисячоліття довершується масовий відпад від християнства. Історично-критична теологія (ІКТ) ставить під сумнів Божество Ісуса Христа, Його відкупительну жертву на хресті, Його воскресіння і, навіть, натхнення Богом Святого Письма. Документ Nostra Аetate і апостатичний жест Івана Павла ІІ у 1986 році в Ассижі запровадив замість пошани до Бога пошану до демонів і до поганства. Цим дійшло до ліквідації християнської ідентичності і правдивої місії. Найсильнішим засобом для демонізації Церкви є послух апостатичній ієрархії. Ці зрадники мають єдність духа з масонами. Під фальшивим послухом католики офіційно і масово ідуть до вічного засуду.

Синод єпископів УПГКЦ у 2009-2010 рр. звернувся до всіх католицьких ієрархів з закликом визнати правдиву віру і відректися єресей. Вони цього не зробили, за винятком деяких. Тому на них впало Боже прокляття. Святі тайни, які уділяють: священичі свячення, Святі Літургії, сповіді, вже є неважні.

Тим, що Бенедикт XVI виголосив богохульну беатифікацію апостата Івана Павла ІІ, сам стягнув на себе Божу анатему. Цим жестом фактично оприлюднив посмертну анатему і на Івана Павла ІІ. Беатифікація була публічною трагікомедією. Обидва папи цим жестом були привселюдно виключені з Церкви.

Цю анатему накладає Бог. Вона випливає з Божого слова. Апостол Павло сказав: „Та коли б чи ми самі чи ангел з неба проповідували вам іншу євангелію, ніж ту, яку ми вам проповідували були, нехай буде проклятий (анатема)! Як я казав був перше, так і нині повторяю: Коли хтось вам проповідує іншу євангелію, ніж ту, що ви прийняли, – нехай буде проклятий” (Гал. 1,8-9).

Щирі священики і вірні запитують: Що нам робити? Як маємо орієнтуватися в добі крайнього безладу і зради церковної ієрархії? Церква є єдина, свята, соборна тобто католицька і апостольська. Ці ознаки правовірності Церкви є в Ісусі Христі, в Його Євангелії, в апостольському вченні і в священній Традиції. Зрадники і єретики, які мають духа антихриста, хоч і займають високі уряди, до цієї святої Церкви вже не належать. Церква, яка є під їх владою, стала блудницею антихриста. Хто відпав від Христа і Євангелії і затверділо не хоче робити покаяння, буде вічно засуджений. Альтернативних доріг до спасіння не існує (пор. Ді. 4,12).

На питання, що маємо робити, була, є і завжди буде єдина Божа відповідь: „Чиніть покаяння, вірте Євангелії!”, а не апостатичній церковній ієрархії. Як маємо чинити покаяння і як вірити Євангелії? Мусимо визнати свій гріх. Назвати його правдивим ім’ям. Відділитися від нього і від єресей історично-критичної теології та єретичного духа Ассижу, бо це все суперечить правовірному вченню Церкви. Після цього кроку необхідно прийняти Ісуса за свого особистого Спасителя і Господа. Тоді маємо Його наслідувати, згідно Євангелії.

Синод Єпископів УПГКЦ тут подає духовні рамки обнови вірних і цілої Церкви

Включає три пункти : 1) розважання про страсті Господні;

2) святкування неділі;

3) літургійні часи.

До п. 1) Розважання про страсті Господні

Включає розважання про страсті в Гетсиманії, хресну дорогу і сім останніх слів з хреста.

Оптимальний час для розважання від 20.00 до 21.00, т. зв. свята година.

В четвер: 20.00-21.00 розважаємо:

- тайна вечеря і Гетсиманія;

- з Гетсиманії на Голготу;

- перше слово з хреста.

П’ятниця: 20.00-21.00 розважаємо:

- друге слово з хреста;

- третє слово з хреста;

- четверте слово з хреста.

Субота: 20.00-21.00 розважаємо:

- п’яте слово з хреста;

- шосте слово з хреста;

- сьоме слово з хреста.

До п. 2) Святкування неділі

В суботу після 21.00 починається ніч, коли переживаємо подію Христового Воскресіння. Точно не сказано о котрій годині воно відбулося, тому ціла ніч є святою. Розпочинаємо годиною розважання про Христове Воскресіння:

- реальність Христового Воскресіння;

- співвоскресіння Ісусової Матері;

- співвоскресіння кожного з нас.

Цю годину розважаємо від 21.30 до 22.30

Другу годину можна розважати вночі або рано-вранці:

- поява ангелів і відвалення каменя;

- зустріч воскреслого Христа з Марією Магдалиною;

- зустріч воскреслого Христа з жінками.

Третя година:

-   зустріч воскреслого Христа з Петром;

-   зустріч біля Генезаретського озера;

-   Христове вознесіння.

Четверта година 8.00-9.00 – переживаємо у вірі реальність зіслання Святого Духа:

- хрещення Святим Духом;

- хрещення вогнем;

- прохання і прийняття дару пророцтва.

Пополудні або у святій годині молимося п’яту годину:

-  Емаус;

-  зустріч з апостолами;

-  зустріч з Томою.

Зустріч спільноти вірних буває в неділю пополудні. Згідно Діянь апостолів 2,42 включає:

-  годину молитви;

-  годину науки – апостольське вчення;

-  годину, або довше свідчення у братній спільноті;

-  годину Св. Літургії (якщо хтось ще не був на Літургії).

До п. 3) Літургійні часи

В Церкві була традиція, що в певних часових проміжках вірні, передусім монахи, робили зупинки і молилися декілька разів на день. Пропонуємо відновити цю випробувану традицію Церкви. В години: перед сном, коли пробуджуємось, о 9.00, о 12.00, о 15.00, о 18.00, о 21.00. Тут коротко помолимося молитву досконалого жалю і досконалої любові. На завершення цитуємо один вірш зі Святого Письма, який у цій молитві повторюємо два тижні. Слово життя на кожних два тижні оприлюднюється на www.uogcc.org.ua.

„+ В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь.”

„Еффата!” (Відкрийся!) „Я є свавільник. Я є гедоніст. Я є осуджувач.”

„Марана та!” (Прийди, Господи!) „Ісусе, Ісусе, Ісусе, помилуй мене грішного!” (5р.)

„Шема (Слухай), (своє ім’я), люби Бога!”   „Ісусе, Боже мій, люблю Тебе всім серцем, всією душею і всією силою. Тепер втрачаю свою душу ради Тебе та Євангелії.”

Слово життя: (цитата зі Святого Письма змінюється кожних14 днів, цитату повторюємо 3р.).

„Відтепер все роблю + В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь.”

Практичні поради:

  • Треба, щоб молитву вів один ведучий. Він відповідає за читання вступів перед кожною третиною, слідкує за дотриманням часових інтервалів і за визначенням ритму молитви в частинах б) і в). Це необхідно для того, щоб у молитві була єдність і щоб взаємно не перешкоджали один одному.
  • Читання вступів є сильною мотивацією до пережиття даних правд. Тому потрібно, щоб вступи читалися зрозуміло і виразно.
  • В частині Воскресіння на кінці третин подані пісні. Тому треба, щоб був призначений один ведучий, який би мав відповідати за спів.
  • Після одної-двох годин молитви необхідно виділити мінімально 10-20 хвилин на взаємне ділення. Свідоцтво з особистого пережиття даних правд є підтримкою для членів молитовних груп.
  • Що стосується братньої спільноти і дискусій, то вони виходять з апостольського вчення. Тут вирішуються проблеми, якими на християн тисне світ, вирішується, як сьогодні правдиво жити з Христом, як обновити життя родини, як впроваджувати здорові моральні засади, як боротися проти маніпуляції дітьми, деморалізації і т.д. Тут важливо, щоб чоловіки знову стали головами родин і усвідомили собі свою відповідальність, яку їм дав Бог – відповідальність за спасіння повірених їм душ.
  • З тієї причини, що священики сьомого дня служать при вівтарі, то не можуть день Воскресіння святкувати біблійним способом в малих групках. Тому нехай встановлять собі інший день (найкраще понеділок), який будуть присвячувати молитві, Божому слову і братній спільноті. Наголошуємо, що без внутрішньої молитви спільнота священиків не буде духовно зростати. Ця брошурка містить моделі для внутрішньої молитви – молитви серцем.

Ця модель також є для молоді, семінаристів, жінок і дітей.

Оберіть мову

Молитовна брошурка

Пошук

Gallery

SAMSUNG ua-v-cej-chas-velykoho-postu ua-do-not-suffer-alone ua-heaven-is-beautiful ua-the-truth-the-life-and-the-love-of-every-christian ua-essentially-every-man

Календар

Березень 2017
П В С Ч П С Н
« Лют    
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  

Слово життя

«Ось чому ми не втрачаємо відваги: хоч наша зовнішня людина занепадає, однак наша внутрішня обновлюється день-у-день. Бо те, що одну мить триває, – наше легке горе – готує нам безмірну вагу вічної слави»

2 Кор. 4,16-17 (від 12.03 до 26.03.2017)

МІКРОЧІПОВІ ІМПЛАНТАНТИ

  • Візантійський Вселенський Патріархат (BBП) поступово публікує працю дослідника, який самовіддано вирішив запропонувати її Патріархату, щоб насамперед для Росії, України, Білорусії надати цю актуальну інформацію, що попереджає про автогеноцид слов’янських народів. [...]

  • 9. ВИСНОВОК + 10. ДЖЕРЕЛА І ПОСИЛАННЯ

    9. ВИСНОВОК   Це дослідження призначене, щоб повідомити Вам про реальні небезпеки, які засоби масової інформації від Вас приховують або спотворюють. Тому Вам, в свою чергу, необхідно інформувати якомога більше [...]

  • 8. ДОДАТКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДО МІКРОЧІПОВИХ ІМПЛАНТАНТІВ

    Зараз будемо говорити, але дещо лаконічно, про деякі існуючі технології, які можуть мати зв’язок з чіпами-імплантантами, щоб їх “удосконалити” або підвищити можливості маніпуляції та контролю свідомості, тіла і поведінки. Будь [...]

  • 7. ДУХОВНА НЕБЕЗПЕКА ЧІПА – З ТОЧКИ ЗОРУ БІБЛІЇ

    Навіть якщо Ви не віруючий, я думаю, що ця глава буде дуже корисною для Вас. Біблія містить багато важливих послань. В останній частині Біблії, яка називається книга Одкровення, її автор [...]

  • 6. СПРОБИ ЗМУСИТИ ЛЮДЕЙ ПРИЙНЯТИ ЧІПИ-ІМПЛАНТАНТИ

    Як ми вже говорили раніше, підшкірний чіп буде нам представлений як чудовий пристрій, щоб ми прийняли його без жодних сумнівів. Але не слід забувати: якщо Ви дозволите імплантувати цю нечисть [...]

Новини Візантійського Вселенського Патріархату

Read feed